Microsoft Bing będzie walczyć o rynek z gigantem tego segmentu - wyszukiwarką Google'a

Kampania reklamowa Binga warta dwa miliardy funtów

Microsoft postanowił wzmocnić pozycję wyszukiwarki Bing w Wielkiej Brytanii. Koncern wkrótce rozpocznie trzymiesięczną kampanię reklamową wartą dwa miliardy funtów.

„Bing and decide” – pod takim hasłem będzie płynąć wyjątkowo długa i droga kampania reklamowa, którą Microsoft chce uruchomić na terenie Wielkiej Brytanii od środy. Microsoft chce przypomnieć Wyspiarzom, że na rynku istnieje więcej, niż jedna wyszukiwarka i ma ku temu powody – Wielka Brytania to rynek, którego tylko 10 procent należy do innych szperaczy, niż Google. Reklamy pojawią się w telewizji i innych mediach, jak i w serwisach społecznościowych. Kampania między innymi będzie porównywać surowego wizualnie Google’a z bogatszym pod tym względem Bingiem.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.