Zespoły uczelniane otrzymały ekwiwalent 200 USD z przeznaczeniem na reklamę w programie Google AdWords

Reklamy Google będą śledzić internautów na każdym kroku

Google AdWords

System „retargetingu” pozwoli Google’owi wyświetlać tę samą reklamę wielokrotnie jednej osobie, nawet na wielu różnych stronach internetowych. Zdaniem giganta, to skłoni użytkownika do poświęcenia większej uwagi danej reklamie i kliknięcia w nią. Reklama oczywiście będzie prezentować treści odpowiednie do naszych zainteresowań, które będą gromadzone w specjalnym ciasteczku.

„Retargeting” śledzi historię twojego przeglądania. Przykładowo, jeżeli dany użytkownik zacznie interesować się Karaibami, to reklamy zaprezentują ciekawe oferty hotelowe na archipelagu. Nawet jeśli zaczniemy surfować po innych portalach, reklamy dalej będą pamiętać nasze karaibskie zachcianki i dalej będą proponować nocleg na wyspach.