SXSW 2010: – Heavy Rain to przyszłość gier wideo – komentuje Peter Molyneux

Heavy Rain

– Zalecam każdemu, kto chce się dowiedzieć jak będą wyglądać gry wideo przyszłości, by poszedł i kupił tę grę – powiedział Molyneux podczas konferencji SXSW. – Aczkolwiek przyznam, że osobiście nie jestem w stanie w to grać dłużej, niż 90 minut, bo świat gry jest tak mroczny i tak angażuje emocje, że wysysa to ze mnie całą energię – dodaje.

– Nie mam wątpliwości, że gry takie jak Heavy Rain, które tak dokładnie przedstawiają swój świat, w sposób kinowy, z techniką motion capture, to przedsmak nowej formy rozrywki, dokonywanie wyboru i stawianie im czoła – kontynuuje Molyneux. Wizjoner chwalił również sterowanie gry, które jest wyjątkowo intuicyjne i nie pozwala na przeoczenie ani jednego ważnego momentu w opowieści.

Heavy Rain jest już w sprzedaży. Gra dostępna jest wyłącznie na konsolę PlayStation 3.