Na pierwszej pozycji tegorocznych najdroższych sprzedaży, uplasowała się domena Fly.com, która zmieniła właściciela jeszcze w styczniu za blisko 1,8 mln dolarów

Płatne linki mają się dobrze

Marketerzy w Stanach Zjednoczonych wydali na płatne linki w styczniu o jedenaście procent więcej, niż w tym samym okresie w zeszłym roku.

Według badań SearchIgnite amerykańskiego rynku, rynek płatnych linków ma się bardzo dobrze a pierwszy kwartał bieżącego roku wygląda obiecująco, mimo statystycznego zmniejszenia wydatków na reklamę w okresie poświątecznym. Największymi reklamodawcami okazały się firmy z branży sprzedaży detalicznej (wzrost wydatków o 26 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem) i turystycznej (wzrost o 9 procent).

Łączne wydatki w styczniu tego roku zwiększyły się o 11 procent w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

0
Źródło: Internet Standard
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.