Walka przegrana, ale wojna trwa

Media ignorują Apple’a, będą dalej używać Flasha

Koncerny medialne nadszarpnęły ego Apple'a. Mimo prowadzonej przez koncern antyflashowej kampanii, powiadomiły, że nie zamierzają z niego rezygnować.

Wielkie koncerny medialne, takie jak NBC i Time Warner, odpowiedziały na apel Apple’a. Niestety, najprawdopodobniej nie takiej odpowiedzi spodziewał się gigant. Firmy te, jak twierdzą, są zadowolone z Flasha i nie zamierzają, wbrew namowom, się go pozbywać.

Niektóre jednak poszly na kompromis. Disney i CBS przygotowały aplikację dla iPhone OS, która pozwoli przegladać ich witryny mimo braku obsługi Flasha w tym systemie.

0
Źródło: Neowin.net
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.