Czas się pożegnać z kultowymi postaciami

„Piractwo zmusiło nas do porzucenia komputera na rzecz konsol”

Mark Capps, dyrektor studia Epic Games, odpowiedzialnego m.in. za serię Gears of War, obwinia piractwo za skupienie się jego firmy wyłącznie na konsolach. Wierzy jednak w powrót komputerowego grania.

Epic Games to legenda w swojej branży. Firma ta stworzyła silnik Unreal i serię gier Unreal Tournament i Gears of War. Gry były wydawane dla Windows i Xboksa 360. Jednak od czasów Gears of War 2 Epic zdecydowało się zaprzestać tworzenia gier na komputery osobiste. Powód? Piractwo.

– Sześć lat temu tworzyliśmy tylko dla PC, z wyjątkiem jednej wersji Unreal Tournament na PlayStation 2. Dziś ludzie nas nienawidzą za pisanie tylko na konsole. Ale tylko tam możemy odpowiednio zarobić. Wciąż kochamy PC i widzimy dla niego nadzieję, ale w innej formie. Ludzie lubią informacje, siedzą dużo na Facebooku, więc może Facebook uratuje granie na komputerze. Ale na pewno nie będzie to tak wyglądało, jak Gears of War – mówi Mike Capps.

Czytaj też: Gears of War 3 – będzie mrocznie

0
Źródło: Neowin.net
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.