Wideorozmowy w microsoftowym Skype'ie napędzane techniką Google'a

Skype zaoferuje reklamy, aby utrzymać darmowe usługi

Josh Silverman, dyrektor generalny Skype'a, poważnie rozważa możliwość umieszczania reklam firm trzecich w swoim komunikatorze, aby móc oferować usługi za darmo.

Josh Silverman, dyrektor generalny firmy Skype, której głównym mottem jest bycie „konstrukcją internetowej komunikacji czasu rzeczywistego”, poważnie rozgląda się za dodatkowym źródłem dochodu, aby móc w dalszym ciągu oferować darmowe usługi. Taką szansą mają być reklamy, które firma być może zacznie umieszczać w swoim komunikatorze. Jak do tej pory żadne działania w tym kierunku nie zostały podjęte, jednak już wkrótce możemy spodziewać się szczegółów – między innymi informacji o formie owych reklam i częstotliwości ich pojawiania się w komunikatorze.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.