All Things Digital: Dyrektor Facebooka o prywatności

Mark Zuckerberg, podobnie jak Steve Jobs, pozwolił się przepytać na dowolny temat podczas konferencji All Things Digital. Jak nietrudno się domyślić, większość pytań dotyczyła prywatności na Facebooku.

Szef Facebooka został wypytany przez moderatora dyskusji i publiczność na temat wielu zagadnień związanych z ochroną prywatności na Facebooku. Zuckerberg przyznał, że ustawienia dotyczące prywatności na Facebooku stały się zbyt skomplikowane i przyszedł czas na zmiany.

Zuckerberg zaznaczył jednak, że portal aktywnie bada poziom prywatności ustawiony przez użytkownika, sugeruje zmiany i stara się poprowadzić użytkownika „za rączkę” po wszystkich ustawieniach.

Ciekawostką, jaką poruszył, jest konserwatyzm użytkowników. Jak się okazało, wprowadzenie modułu Aktualności, czyli jednego z atutów Facebooka, wzbudziło swego czasu falę krytyki.

Zuckerberg podsumował rozmowę, twierdząc, że w sieciach społecznościowych nie chodzi o ochronę prywatności czy handel informacją, a o personalizację. Szef Facebooka uważa, że za pięć lat ludzie będą patrzyć wstecz i zastanawiać się o co było całe zamieszanie.

Czytaj też: All Things Digital: Steve Jobs odpowiada na wszystkie istotne pytania

0
Źródło: Neowin.net
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.