All Things Digital: Dyrektor Facebooka o prywatności

Szef Facebooka został wypytany przez moderatora dyskusji i publiczność na temat wielu zagadnień związanych z ochroną prywatności na Facebooku. Zuckerberg przyznał, że ustawienia dotyczące prywatności na Facebooku stały się zbyt skomplikowane i przyszedł czas na zmiany.

Zuckerberg zaznaczył jednak, że portal aktywnie bada poziom prywatności ustawiony przez użytkownika, sugeruje zmiany i stara się poprowadzić użytkownika „za rączkę” po wszystkich ustawieniach.

Ciekawostką, jaką poruszył, jest konserwatyzm użytkowników. Jak się okazało, wprowadzenie modułu Aktualności, czyli jednego z atutów Facebooka, wzbudziło swego czasu falę krytyki.

Zuckerberg podsumował rozmowę, twierdząc, że w sieciach społecznościowych nie chodzi o ochronę prywatności czy handel informacją, a o personalizację. Szef Facebooka uważa, że za pięć lat ludzie będą patrzyć wstecz i zastanawiać się o co było całe zamieszanie.

Czytaj też: All Things Digital: Steve Jobs odpowiada na wszystkie istotne pytania