Prezes wydawnictwa Activision Blizzard

Call of Duty niczym World of Warcraft: na abonament?

Seria gier Call of Duty sprzedaje się znakomicie, mimo dość wysokich cen za grę i dodatki. Nic dziwnego więc, że Activision Blizzard na poważnie rozważa zwiększenie zysków poprzez... abonament.

Bobby Kotick, prezes wydawnictwa Activision Blizzard, odpowiedzialnego za markę Call of Duty, wyznał, że gdyby to zależało tylko od niego, wprowadziłby od zaraz abonament do wersji multiplayer tego niezwykle popularnego shootera. Jego zdaniem, gracze wyrazili swoje uznanie poprzez rekordowe wyniki sprzedaży, zarówno samej gry, jak i multiplayerowych dodatków. Kotick uważa, że pomnożenie i tak już olbrzymich zysków pozwoliłoby na znaczną rozbudowę wieloosobowego świata. Call of Duty.

Pytanie do graczy w Call of Duty w ankiecie:

0
Źródło: GRY-OnLine.pl
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.