Ty pytasz, Facebook odpowiada

Witryny promocyjne na Facebooku (i nie tylko) wkrótce zyskają dodatkowe narzędzie, które pomoże w komunikacji z użytkownikami. Moduł "Pytania i odpowiedzi" jest już w fazie testów.

„Q&A”, czyli przekładając na polski, „pytania i odpowiedzi”, to nowy moduł na Facebooku, który właśnie przechodzi swoje beta-testy. Umożliwi on na stronie promocyjnej (i najprawdopodobniej na zwykłych profilach) umieszczenie formularza, dzięki któremu użytkownicy pytają, a posiadacz profilu odpowiada. W przejrzysty i czytelny sposób. Pytania z odpowiedziami będą tworzyły listę, widoczną dla wszystkich zainteresowanych.

Pomysł na Q&A, czyli swoistego FAQ-a, nie jest niczym nowym. Widzieliśmy to już na Yahoo!, Quora czy nawet na rodzimym O2.pl. Facebook jednak, przy swojej i tak gigantycznej popularności, może na tym sporo zyskać.

0
Źródło: Internet Standard
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.