800 000 Pre-orderów Starcrafta II

Dzisiaj odbyła się światowa premiera drugiej części Starcrafta. Z informacji, które uzyskał portal VGChartz wynika, że w samych tylko Stanach Zjednoczonych złożono 800 000 przedpremierowych zamówień na tę grę.

Informacja nie dotyczy kopii elektronicznych, których liczba jest wciąż nieznana.

Przewidywania mówią o 3 milionach ogólnej światowej sprzedaży w ciągu jednego tygodnia. Liczba ta może jednak diametralnie wzrosnąć. W Korei Południowej, gdzie pierwsza część sprzedała się w liczbie ponad 5 milionów egzemplarzy, mówi się nawet o 7 milionach tym razem.

Specjaliści z serwisu VGChartz przewidują, że do końca roku gra znajdzie ponad 12 milionów nabywców (sprzedaż tradycyjna i elektroniczna).

Widząc sukces pierwszej części – która wydana w 1998 roku, sprzedała się w imponującej liczbie 11 milionów kopii – jest to wysoce prawdopodobne.

Wyniki te obaliły też panujący wśród graczy mit, że PC jako narzędzie do grania zostanie wyparte przez konsole.

Źródło: VGChartz
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.