Codziennie, użytkownicy z całego świata obejrzą w sumie ponad miliard reklam

Apple iAd: nie taki diabeł straszny, jak go malowano

Dziś na terenie Stanów Zjednoczonych ruszyła wbudowana w iOS platforma reklamowa iAd, dzięki której twórcy aplikacji mogą zarabiać pieniądze w łatwy sposób.

Dziś Stany Zjednoczone, a w ciągu najbliższych godzin cały świat, dowiedziały się, jak iAd wygląda w praktyce. Póki co, użytkownicy nie narzekają. Reklamy (a konkretniej jedna reklama, smaochodu Nissan Leaf) pojawia się w sposób nieinwazyjny i niezbyt irytujący. Obawy, że iPhone zamieni się w wielki słup reklamowy okazały się najprawdopodobniej nieuzasadnione. Pamiętajmy też, że największy konkurent iOS-a, czyli Google Android, ma wbudowane reklamy od dawna. Steve Jobs chwalił się, że mimo skromnego modelu serwowania reklam, codziennie użytkownicy z całego świata obejrzą w sumie ponad miliard reklam, co oznacza gigantyczne okazje dla reklamodawców.

0
Źródło: Gizmodo
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.