Asus ENGT240 1024MB GDDR5

Karty graficzne z rodziny GeForce GT 240 powstały aby konkurować cenowo z produktami ATI. Zrezygnowano w nich miedzy innymi ze złącza SLI, które pozwalało na łączenie kart w pary. Prezentowany produkt Asusa oferuje użytkownikowi standardowe taktowania oraz cichy a zarazem wydajny układ chłodzenia.
  • Oceny
    • Łączna 21
    • Wyposażenie i dane techniczne 76
    • Chłodzenie 76
    • Wydajność 9
  • Kod producenta ENGT240/DI/1GD5/A
  • Gwarancja [miesiące] 36
  • Producent chipsetu Nvidia
  • Model chipsetu GeForce GT 240
  • Liczba jednostek zunifikowanych 96
  • Pamięć [MB] 1024
  • Wyjście HDMI tak
  • Częstotliwość taktowania rdzenia pod obciążeniem [MHz] 550
  • Częstotliwość taktowania rdzenia bez obciążenia [MHz] 405
  • Częstotliwość taktowania shaderów pod obciążeniem [MHz] 1340
  • Częstotliwość taktowania shaderów bez obciążenia [MHz] 405
  • Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] 3400
  • Typ pamięci GDDR5
  • Szerokość interfejsu pamięci [bity] 128
  • Czas dostępu [ns] 0.5
  • Wyjścia
    • Wyjście HD - HDMI/mini HDMI/Display Port/mini Display Port 1/0/0/0
    • Wyjście TV (PAL) brak
  • Wyjścia D-Sub tak
  • Wyjścia DVI tak
  • Sterowniki użyte w testach 197,45
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Performance
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Extreme
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Performance
    • 3DMark Score 5546
    • GPU Score 4457
    • GPU Test 1 14
    • GPU Test 2 12
    • CPU Score 20774
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Extreme
    • 3DMark Score 2149
    • GPU Score 2052
    • GPU Test 1 7
    • GPU Test 2 5
    • CPU Score 20880
  • 3DMark06 (1.2.0)
    • 3DMark result 10569
    • SM2.0 Score 4069
    • HDR/SM3.0 Score 3999
    • CPU Score 5804
  • Far Cry 2 (DirectX 10) demo: Playback; all high
    • 1280x1024
      • noAA [FPS] 40.05
      • 4xAA [FPS] 30.86
      • 8xAA [FPS] 24.06
    • 1680x1050
      • noAA [FPS] 34.49
      • 4xAA [FPS] 25.87
      • 8xAA [FPS] 19.74
    • 1920x1200
      • noAA [FPS] 30.09
      • 4xAA [FPS] 22.25
      • 8xAA [FPS] 16.39
    • 2560x1600
      • noAA [FPS] 21.23
      • 4xAA [FPS] 15.11
      • 8xAA [FPS] 10.39
  • Crysis Warhead (DirectX 10) demo: ambush; mode: enthusiast
    • 1280x1024
      • AAx0 15.52
      • AAx4 11.94
      • AAx8 11.73
    • 1680x1050
      • AAx0 12.11
      • AAx4 8.25
      • AAx8 7.72
    • 1920x1200
      • AAx0 9.86
      • AAx4 7.25
      • AAx8 7.1
    • 2560x1600
      • AAx0 5.65
      • AAx4 3.44
      • AAx8 0.0
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 10) Ultra; DX10 profile + HDAO (Ultra version)
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 22
      • Night [FPS] 21
      • Rain [FPS] 22
      • Sun [FPS] 10
      • Average [FPS] 19
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 9
      • Night [FPS] 9
      • Rain [FPS] 9
      • Sun [FPS] 5
      • Average [FPS] 8
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 4
      • Night [FPS] 3
      • Rain [FPS] 3
      • Sun [FPS] 2
      • Average [FPS] 3
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 2
      • Night [FPS] 2
      • Rain [FPS] 2
      • Sun [FPS] 1
      • Average [FPS] 2
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 11) Ultra; DX11 profile + HDAO (Ultra version) + tessellation + contact hardening shadows
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 0
      • Night [FPS] 0
      • Rain [FPS] 0
      • Sun [FPS] 0
      • Average [FPS] 0
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 0
      • Night [FPS] 0
      • Rain [FPS] 0
      • Sun [FPS] 0
      • Average [FPS] 0
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 0
      • Night [FPS] 0
      • Rain [FPS] 0
      • Sun [FPS] 0
      • Average [FPS] 0
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 0
      • Night [FPS] 0
      • Rain [FPS] 0
      • Sun [FPS] 0
      • Average [FPS] 0
  • Resident Evil 5 (DirectX 10) DX10, Motion Blur on; Variable benchmark
    • 1280x1024
      • noAA noAF [FPS] 57.1
      • 4xAA 8xAF [FPS] 48.5
      • 8xAA 16xAF [FPS] 38.9
    • 1680x1050
      • noAA noAF [FPS] 45.1
      • 4xAA 8xAF [FPS] 38.3
      • 8xAA 16xAF [FPS] 30.6
    • 1920x1200
      • noAA noAF [FPS] 37.1
      • 4xAA 8xAF [FPS] 30.6
      • 8xAA 16xAF [FPS] 21.3
    • 2560x1600
      • noAA noAF [FPS] 23.3
      • 4xAA 8xAF [FPS] 18.8
      • 8xAA 16xAF [FPS] 7.9
  • Unigine 2.0 wbudowany test wydajności high; full screen; AAx8 AFx16
    • 1280x1024 noAA noAF
      • DX10 28.1
      • DX11 0.0
    • 1680x1050 AAx2 AFx8
      • DX10 15.0
      • DX11 0.0
    • 1920x1200 AAx4 AFx16
      • DX10 6.3
      • DX11 0.0
    • 2560x1600 AAx4 AFx16
      • DX10 1.1
      • DX11 0.0
  • DiRT2
    • 1280x1024
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.