Aplikacja Facetime potrafi sama wybrać osobę, do której zadzwoni

Cztery nowe reklamy iPhone’a 4

Apple zaprezentowało cztery nowe, 30-sekundowe spoty reklamowe, które promują nowego iPhone'a. Podobnie jak poprzednie, skupiają się na funkcji FaceTime.

Spoty zatytułowane „Smile” (Uśmiechnij się), „Meet her” (Spotkaj ją), „Haircut” (Fryzura) i „Big news” (Ważne wieści) pokazują, jak FaceTime może w znaczący sposób polepszyć wygodę i przyjemność rozmów telefonicznych. Dzięki FaceTime, czyli funkcji wideoczatu (nie mylić z wideorozmowami), rozmówcy nie tylko siebie słyszą, ale również widzą. Scenariusz samych reklam jest dość prosty:

  • W „Smile” dziewczyna rozmowa ze swoim ojcem, ale nie chce się uśmiechać. Ojciec, by ją do tego nakłonić, w końcu zaczyna śpiewać, co rozśmiesza dziewczynkę i ujawnia, że ma aparat na zębach
  • W „Meet Her” syn chwali się ojcu jego nową wnuczką
  • W „Haircut” dziewczyna zamiast opisywać, po prostu pokazuje chłopakowi swoją nową fryzurę
  • W „Big News” żona dzwoni do męża, informując go, że jest w ciąży

Apple, jak widać, na razie skupia się na promowaniu FaceTime’a. Trudno się dziwić, tę funkcję najłatwiej zaprezentować w spocie reklamowym.

0
Źródło: TechCrunch
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.