Motorola dokucza Apple’owi po raz kolejny

Konkurenci Apple'a mają używanie. Pojawiła się już druga reklama Motoroli Droid X, która wyraźnie nawiązuje do problemów iPhone'a 4 z odbiorem sygnału.

W dzisiejszym wydaniu New York Times znajdziemy nową, całostronnicową reklamę palmofonu Droid X. Podobnie jak w poprzedniej reklamie, również i tutaj telefon jest nie tylko chwalony, ale wyraźnie wywyższany nad iPhone’em 4.  Przesłanie można w skrócie streścić „nasz telefon nie potrzebuje żadnego głupiego futerału, żeby działać”.

– W Motoroli uważamy, że klient nie powinien ubierać swojego telefonu by działał on poprawnie. Dlatego DROID X został wyposażony w system podwójnej anteny, i to taki system, który pozwala ci nawiązywać krystalicznie czyste połączenia bez konieczności posiadania ubranka i trzymając go w dowolny sposób. Dla nas to jest oczywistość od 30 lat – czytamy na reklamie.

Trudno się nie zgodzić…

0
Źródło: Droid Life
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.