Płatny The Times nie cieszy się popularnością

Internetowe wydanie The Times gwałtownie traci na popularności od czasu wypisania się z Google'a i wprowadzeniu płatnych artykułów. Stronę, póki co, subskrybuje 35 tysięcy czytelników.

Zgodnie z zapowiedzią, The Times postanowiło zerwać z darmowymi treściami i przestać opierać się na zarabianiu na reklamach. Zdaniem władz wydawnictwa, zwiększy to poziom i rentowność portalu. Jak się okazuje, może ich czekać zamiast tego wielkie rozczarowanie.

Po darmowym okresie próbnym stronę odwiedzało 150 000 osób. Po wprowadzeniu płatnych artykułów, liczba ta spadła do… 15 000. Warto jednak zaznaczyć, że dane te nie są oficjalne, a pochodzą z „dobrze poinformowanego źródła”, a konkretnie od byłego dziennikarza The Times. Dodatkowo, wykupiono 12 500 subskrypcji dla urządzeń z systemem iOS.

Czytaj też: Płatne The Times i The Sunday Times, czytelnicy rezygnują

Źródło: Internet Standard
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.