Sapphire Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition 2048MB GDDR5

Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition przez nas testowany jest kartą będącą w stanie w pełni obsłużyć sześć monitorów jednocześnie. Dzięki dołączonym do zestawu przejściówkom oraz sterownikom AMD/ATI będziemy w stanie dowolnie zarządzać monitorami tworząc nawet jednolity obraz o rozdzielczości
  • Oceny
    • Łączna 54
    • Wyposażenie i dane techniczne 69
    • Chłodzenie 64
    • Wydajność 48
  • Kod producenta 21161-10-50R
  • Gwarancja [miesiące] 24
  • Producent chipsetu AMD
  • Model chipsetu Radeon HD 5870
  • Liczba jednostek zunifikowanych 1600
  • Pamięć [MB] 2048
  • Wyjście HDMI brak
  • Częstotliwość taktowania rdzenia pod obciążeniem [MHz] 850
  • Częstotliwość taktowania rdzenia bez obciążenia [MHz] 157
  • Częstotliwość taktowania shaderów pod obciążeniem [MHz] nd.
  • Częstotliwość taktowania shaderów bez obciążenia [MHz] nd.
  • Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] 4800
  • Typ pamięci GDDR5
  • Szerokość interfejsu pamięci [bity] 256
  • Czas dostępu [ns] 0.5
  • Wyjścia
    • Wyjście HD - HDMI/mini HDMI/Display Port/mini Display Port 0/0/0/6
    • Wyjście TV (PAL) brak
  • Wyjścia D-Sub brak
  • Wyjścia DVI brak
  • Sterowniki użyte w testach 10,5
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Performance
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Extreme
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Performance
    • 3DMark Score 16513
    • GPU Score 1537
    • GPU Test 1 52
    • GPU Test 2 38
    • CPU Score 20879
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Extreme
    • 3DMark Score 8830
    • GPU Score 8568
    • GPU Test 1 29
    • GPU Test 2 21
    • CPU Score 21003
  • 3DMark06 (1.2.0)
    • 3DMark result 20546
    • SM2.0 Score 7925
    • HDR/SM3.0 Score 9798
    • CPU Score 5823
  • Far Cry 2 (DirectX 10) demo: Playback; all high
    • 1280x1024
      • noAA [FPS] 117.9
      • 4xAA [FPS] 94.18
      • 8xAA [FPS] 73.39
    • 1680x1050
      • noAA [FPS] 103.62
      • 4xAA [FPS] 79.83
      • 8xAA [FPS] 61.4
    • 1920x1200
      • noAA [FPS] 92.21
      • 4xAA [FPS] 69.17
      • 8xAA [FPS] 52.3
    • 2560x1600
      • noAA [FPS] 67.72
      • 4xAA [FPS] 48.28
      • 8xAA [FPS] 36.61
  • Crysis Warhead (DirectX 10) demo: ambush; mode: enthusiast
    • 1280x1024
      • AAx0 49.81
      • AAx4 43.05
      • AAx8 39.95
    • 1680x1050
      • AAx0 40.73
      • AAx4 34.8
      • AAx8 32.36
    • 1920x1200
      • AAx0 33.94
      • AAx4 29.11
      • AAx8 26.98
    • 2560x1600
      • AAx0 21.8
      • AAx4 18.68
      • AAx8 17.37
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 10) Ultra; DX10 profile + HDAO (Ultra version)
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 80
      • Night [FPS] 80
      • Rain [FPS] 83
      • Sun [FPS] 51
      • Average [FPS] 74
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 57
      • Night [FPS] 52
      • Rain [FPS] 54
      • Sun [FPS] 36
      • Average [FPS] 50
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 35
      • Night [FPS] 30
      • Rain [FPS] 31
      • Sun [FPS] 24
      • Average [FPS] 30
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 22
      • Night [FPS] 19
      • Rain [FPS] 19
      • Sun [FPS] 14
      • Average [FPS] 19
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 11) Ultra; DX11 profile + HDAO (Ultra version) + tessellation + contact hardening shadows
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 93
      • Night [FPS] 97
      • Rain [FPS] 104
      • Sun [FPS] 55
      • Average [FPS] 87
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 59
      • Night [FPS] 56
      • Rain [FPS] 58
      • Sun [FPS] 37
      • Average [FPS] 53
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 41
      • Night [FPS] 36
      • Rain [FPS] 38
      • Sun [FPS] 26
      • Average [FPS] 35
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 26
      • Night [FPS] 22
      • Rain [FPS] 23
      • Sun [FPS] 16
      • Average [FPS] 22
  • Resident Evil 5 (DirectX 10) DX10, Motion Blur on; Variable benchmark
    • 1280x1024
      • noAA noAF [FPS] 156.6
      • 4xAA 8xAF [FPS] 138.7
      • 8xAA 16xAF [FPS] 124.4
    • 1680x1050
      • noAA noAF [FPS] 132.9
      • 4xAA 8xAF [FPS] 112.3
      • 8xAA 16xAF [FPS] 102.1
    • 1920x1200
      • noAA noAF [FPS] 114.2
      • 4xAA 8xAF [FPS] 97.0
      • 8xAA 16xAF [FPS] 86.7
    • 2560x1600
      • noAA noAF [FPS] 78.8
      • 4xAA 8xAF [FPS] 66.1
      • 8xAA 16xAF [FPS] 57.3
  • Unigine 2.0 wbudowany test wydajności high; full screen; AAx8 AFx16
    • 1280x1024 noAA noAF
      • DX10 87.9
      • DX11 44.0
    • 1680x1050 AAx2 AFx8
      • DX10 51.8
      • DX11 29.7
    • 1920x1200 AAx4 AFx16
      • DX10 36.9
      • DX11 23.2
    • 2560x1600 AAx4 AFx16
      • DX10 23.5
      • DX11 16.2
  • DiRT2
    • 1280x1024
1
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.