Verizon dokucza reklamą Apple’owi

Sieć komórkowa Verizon zapłaciła za całostronicową reklamę w The New York Times oferowanego wkrótce przez nią telefonu Droid X, w której nabija się z problemów z anteną iPhone'a 4.

Reklama wymienia wiele zalet palmofonu Droid X, w tym 8-megapikselowy aparat z LED-ową lampą błyskową, wyjście HDMI i tak dalej. To, co jednak szczególnei zwraca uwagę, to poniższe zdanie. „Co ważne, ma podwójną antenę. Taki rodzaj anteny, który pozwala ci na wykorzystanie i trzymanie telefonu w jakikolwieksposób, pozwalając na kryształową jakość połączeń. Masz głos. I zasługujesz, by cię słyszano”. Nietrudno się domyślić, że jest to zdecydowany prztyczek w nos wobec Apple’a, którego najnowszy palmofon ma problemy z odbiorem sygnału sieci komórkowej.

Podobną reklamę niedawno zrobiła Nokia na swoim oficjalnym blogu.

0
Źródło: Macworld
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.