Zotac GeForce GTX 480 AMP! Edition 1536MB GDDR5

Zotac GeForce GTX480 AMP! Edition jest pierwszą podkręconą kartą graficzną w naszym zestawieniu wyposażoną w nowe chipsety nVidii. W stosunku do referencyjnych układów notuje on średnio o 11% lepsze wyniki. Jej dużym atutem jest też zmieniony system chłodzenia. W kartach GTX 470 oraz 480 z serii
  • Oceny
    • Łączna 66
    • Wyposażenie i dane techniczne 82
    • Chłodzenie 71
    • Wydajność 62
  • Kod producenta ZT-40102-10P
  • Gwarancja [miesiące] 60
  • Producent chipsetu Nvidia
  • Model chipsetu GeForce GTX 480
  • Liczba jednostek zunifikowanych 480
  • Pamięć [MB] 1536
  • Wyjście HDMI brak
  • Częstotliwość taktowania rdzenia pod obciążeniem [MHz] 756
  • Częstotliwość taktowania rdzenia bez obciążenia [MHz] 51
  • Częstotliwość taktowania shaderów pod obciążeniem [MHz] 1512
  • Częstotliwość taktowania shaderów bez obciążenia [MHz] 51
  • Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] 3800
  • Typ pamięci GDDR5
  • Szerokość interfejsu pamięci [bity] 384
  • Czas dostępu [ns] 0.4
  • Wyjścia
    • Wyjście HD - HDMI/mini HDMI/Display Port/mini Display Port 0/1/0/0
    • Wyjście TV (PAL) brak
  • Wyjścia D-Sub brak
  • Wyjścia DVI tak
  • Sterowniki użyte w testach 257,21
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Performance
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Extreme
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Performance
    • 3DMark Score 19918
    • GPU Score 19640
    • GPU Test 1 61
    • GPU Test 2 54
    • CPU Score 20801
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Extreme
    • 3DMark Score 10419
    • GPU Score 10149
    • GPU Test 1 32
    • GPU Test 2 28
    • CPU Score 21012
  • 3DMark06 (1.2.0)
    • 3DMark result 22477
    • SM2.0 Score 8351
    • HDR/SM3.0 Score 11435
    • CPU Score 5927
  • Far Cry 2 (DirectX 10) demo: Playback; all high
    • 1280x1024
      • noAA [FPS] 138.22
      • 4xAA [FPS] 129.17
      • 8xAA [FPS] 119.52
    • 1680x1050
      • noAA [FPS] 131.07
      • 4xAA [FPS] 119.03
      • 8xAA [FPS] 103.88
    • 1920x1200
      • noAA [FPS] 118.53
      • 4xAA [FPS] 102.51
      • 8xAA [FPS] 88.01
    • 2560x1600
      • noAA [FPS] 85.6
      • 4xAA [FPS] 70.34
      • 8xAA [FPS] 59.06
  • Crysis Warhead (DirectX 10) demo: ambush; mode: enthusiast
    • 1280x1024
      • AAx0 62.3
      • AAx4 53.79
      • AAx8 52.77
    • 1680x1050
      • AAx0 49.78
      • AAx4 42.82
      • AAx8 41.99
    • 1920x1200
      • AAx0 40.66
      • AAx4 34.66
      • AAx8 34.0
    • 2560x1600
      • AAx0 24.69
      • AAx4 21.14
      • AAx8 20.87
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 10) Ultra; DX10 profile + HDAO (Ultra version)
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 95
      • Night [FPS] 89
      • Rain [FPS] 94
      • Sun [FPS] 49
      • Average [FPS] 82
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 45
      • Night [FPS] 43
      • Rain [FPS] 45
      • Sun [FPS] 28
      • Average [FPS] 40
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 22
      • Night [FPS] 21
      • Rain [FPS] 21
      • Sun [FPS] 15
      • Average [FPS] 20
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 13
      • Night [FPS] 13
      • Rain [FPS] 13
      • Sun [FPS] 9
      • Average [FPS] 12
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 11) Ultra; DX11 profile + HDAO (Ultra version) + tessellation + contact hardening shadows
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 116
      • Night [FPS] 122
      • Rain [FPS] 129
      • Sun [FPS] 78
      • Average [FPS] 111
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 71
      • Night [FPS] 73
      • Rain [FPS] 77
      • Sun [FPS] 51
      • Average [FPS] 68
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 52
      • Night [FPS] 54
      • Rain [FPS] 57
      • Sun [FPS] 38
      • Average [FPS] 50
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 33
      • Night [FPS] 34
      • Rain [FPS] 35
      • Sun [FPS] 24
      • Average [FPS] 32
  • Resident Evil 5 (DirectX 10) DX10, Motion Blur on; Variable benchmark
    • 1280x1024
      • noAA noAF [FPS] 193.6
      • 4xAA 8xAF [FPS] 184.2
      • 8xAA 16xAF [FPS] 168.5
    • 1680x1050
      • noAA noAF [FPS] 155.2
      • 4xAA 8xAF [FPS] 141.9
      • 8xAA 16xAF [FPS] 125.8
    • 1920x1200
      • noAA noAF [FPS] 138.3
      • 4xAA 8xAF [FPS] 120.3
      • 8xAA 16xAF [FPS] 105.1
    • 2560x1600
      • noAA noAF [FPS] 91.9
      • 4xAA 8xAF [FPS] 77.9
      • 8xAA 16xAF [FPS] 67.6
  • Unigine 2.0 wbudowany test wydajności high; full screen; AAx8 AFx16
    • 1280x1024 noAA noAF
      • DX10 116.7
      • DX11 81.9
    • 1680x1050 AAx2 AFx8
      • DX10 65.5
      • DX11 48.7
    • 1920x1200 AAx4 AFx16
      • DX10 46.0
      • DX11 35.6
    • 2560x1600 AAx4 AFx16
      • DX10 28.2
      • DX11 23.3
  • DiRT2
    • 1280x1024
3
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.