Około 50 procent użytkowników, za najlepszą funkcję iPhone'a 4 uważa rozdzielczość ekranu

Jedna czwarta użytkowników iPhone’a 4 jest zła na Apple’a

Nawet jeśli Apple twierdzi, że problemy z anteną iPhone'a 4 dotyczą tylko niewielkiej grupy użytkowników, to aż jedna czwarta wszystkich posiadaczy nowego telefonu jest zła z tego powodu.

Changewave Research wydało nowy raport, według którego aż 24 procent użytkowników iPhone’a 4 jest złych bądź niezadowolonych z problemów telefonów z anteną. Taki sam odsetek użytkowników iPhone’a 3G, była rozzłoszczona problemami z usługami sieciowymi. Jednakże więcej, bo 27 procent, jest bardziej niezadowolona z faktu, że chcąc korzystać z iPhone’a, muszą skorzystać z sieci AT&T (oczywiście statystyka dotyczy Stanów Zjednoczonych). Co prawda 72 procent użytkowników jest „bardzo zadowolona” ze swojego iPhone’a 4, jednak nie jest tak imponujący wynik, jaki uzyskał telefon Apple’a poprzedniej generacji. Z iPhone’a 3GS zadowolonych było 82 procent użytkowników.

Ogólnie niezadowolonych z zakupu iPhone’a 4 jest 7 procent, a w przypadku modelu 3GS było to tylko 1 procent użytkowników.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.