Apple nie widzi różnicy między iPhone’em a iPodem

Wtorek zaczniemy od złośliwości. A konkretniej w stronę Apple'a i jego reklamy iPoda touch, która... przeczy polityce obranej przez tę firmę.

Czym właściwie jest nowy iPod touch? W dużym uproszczeniu: iPhone’em 4 bez modułu obsługującego usługi telefonii komórkowej. Co zatem robi aplikacja do dzwonienia w owym iPodzie? Tego, niestety, nie wiemy, za to uroczo wygląda na materiałach reklamowych giganta. Podobnie jak pewna aplikacja, która dla iPoda nie jest dostępna. No cóż, albo to wyciek „rewolucyjnych zmian”, albo po prostu grafik Apple’a nie jest najlepszy z obsługi Photoshopa…

Dla mało spostrzegawczych: strzałki przy obrazkach.

Czytaj też: Wielka premiera Apple’a – nowe iPody, iTunes 10 oraz serwis społecznościowy!

0
Źródło: Engadget
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.