Asus ENGTS450 TOP 1024MB GDDR5

Pierwsza z testowanych przez nas kart graficznych z najnowszym układem nVidii – GeForce GTS 450. W odróżnieniu od modelu referencyjnego wszystkie jej zegary zostały wysoko podniesione dzięki czemu jest ona wydajniejsza średnio o 5% od modelu referencyjnego.
  • Oceny
    • Łączna 39
    • Wyposażenie i dane techniczne 78
    • Chłodzenie 68
    • Wydajność 30
  • Kod producenta ENGTS450 DIRECTCU TOP/DI/1GD5
  • Gwarancja [miesiące] 36
  • Producent chipsetu Nvidia
  • Model chipsetu GeForce GTS 450
  • Liczba jednostek zunifikowanych 192
  • Pamięć [MB] 1024
  • Wyjście HDMI tak
  • Częstotliwość taktowania rdzenia pod obciążeniem [MHz] 925
  • Częstotliwość taktowania rdzenia bez obciążenia [MHz] 51
  • Częstotliwość taktowania shaderów pod obciążeniem [MHz] 1850
  • Częstotliwość taktowania shaderów bez obciążenia [MHz] 51
  • Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] 4000
  • Typ pamięci GDDR5
  • Szerokość interfejsu pamięci [bity] 128
  • Czas dostępu [ns] 0.5
  • Wyjścia
    • Wyjście HD - HDMI/mini HDMI/Display Port/mini Display Port 1/0/0/0
    • Wyjście TV (PAL) brak
  • Wyjścia D-Sub tak
  • Wyjścia DVI tak
  • Sterowniki użyte w testach 259,15
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Performance
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Extreme
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Performance
    • 3DMark Score 11004
    • GPU Score 9494
    • GPU Test 1 29
    • GPU Test 2 27
    • CPU Score 21037
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Extreme
    • 3DMark Score 4909
    • GPU Score 4719
    • GPU Test 1 15
    • GPU Test 2 13
    • CPU Score 20783
  • 3DMark06 (1.2.0)
    • 3DMark result 18102
    • SM2.0 Score 7365
    • HDR/SM3.0 Score 7731
    • CPU Score 5884
  • Far Cry 2 (DirectX 10) demo: Playback; all high
    • 1280x1024
      • noAA [FPS] 89.82
      • 4xAA [FPS] 75.18
      • 8xAA [FPS] 62.72
    • 1680x1050
      • noAA [FPS] 76.44
      • 4xAA [FPS] 62.39
      • 8xAA [FPS] 50.91
    • 1920x1200
      • noAA [FPS] 64.98
      • 4xAA [FPS] 51.11
      • 8xAA [FPS] 40.88
    • 2560x1600
      • noAA [FPS] 43.23
      • 4xAA [FPS] 33.17
      • 8xAA [FPS] 26.23
  • Crysis Warhead (DirectX 10) demo: ambush; mode: enthusiast
    • 1280x1024
      • AAx0 30.51
      • AAx4 25.19
      • AAx8 25.03
    • 1680x1050
      • AAx0 23.83
      • AAx4 19.71
      • AAx8 19.54
    • 1920x1200
      • AAx0 19.05
      • AAx4 15.5
      • AAx8 15.41
    • 2560x1600
      • AAx0 11.31
      • AAx4 8.97
      • AAx8 8.33
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 10) Ultra; DX10 profile + HDAO (Ultra version)
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 51
      • Night [FPS] 49
      • Rain [FPS] 52
      • Sun [FPS] 27
      • Average [FPS] 45
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 23
      • Night [FPS] 22
      • Rain [FPS] 23
      • Sun [FPS] 15
      • Average [FPS] 21
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 11
      • Night [FPS] 10
      • Rain [FPS] 11
      • Sun [FPS] 8
      • Average [FPS] 10
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 6
      • Night [FPS] 6
      • Rain [FPS] 6
      • Sun [FPS] 5
      • Average [FPS] 6
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 11) Ultra; DX11 profile + HDAO (Ultra version) + tessellation + contact hardening shadows
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 54
      • Night [FPS] 57
      • Rain [FPS] 60
      • Sun [FPS] 35
      • Average [FPS] 52
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 33
      • Night [FPS] 34
      • Rain [FPS] 35
      • Sun [FPS] 23
      • Average [FPS] 31
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 23
      • Night [FPS] 23
      • Rain [FPS] 24
      • Sun [FPS] 16
      • Average [FPS] 22
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 13
      • Night [FPS] 13
      • Rain [FPS] 14
      • Sun [FPS] 9
      • Average [FPS] 12
  • Resident Evil 5 (DirectX 10) DX10, Motion Blur on; Variable benchmark
    • 1280x1024
      • noAA noAF [FPS] 97.8
      • 4xAA 8xAF [FPS] 83.2
      • 8xAA 16xAF [FPS] 73.0
    • 1680x1050
      • noAA noAF [FPS] 77.0
      • 4xAA 8xAF [FPS] 64.7
      • 8xAA 16xAF [FPS] 56.4
    • 1920x1200
      • noAA noAF [FPS] 61.2
      • 4xAA 8xAF [FPS] 51.0
      • 8xAA 16xAF [FPS] 44.7
    • 2560x1600
      • noAA noAF [FPS] 38.1
      • 4xAA 8xAF [FPS] 31.9
      • 8xAA 16xAF [FPS] 27.4
  • Unigine 2.0 wbudowany test wydajności high; full screen; AAx8 AFx16
    • 1280x1024 noAA noAF
      • DX10 57.9
      • DX11 36.4
    • 1680x1050 AAx2 AFx8
      • DX10 32.6
      • DX11 22.7
    • 1920x1200 AAx4 AFx16
      • DX10 21.6
      • DX11 15.7
    • 2560x1600 AAx4 AFx16
      • DX10 3.4
      • DX11 2.6
  • DiRT2
    • 1280x1024
7
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.