Jeśli informacje serwisu IGN się potwierdzą, Nintendo 3DS nie będzie zachwycać specyfikacją

Nintendo 3DS jednak bez platformy Nvidia Tegra?

Według najświeższych informacji, nowa przenośna konsola do gier Nintendo 3DS nie będzie korzystała z dobrodziejstw platformy Nvidia Tegra. W zamian, znajdziemy w niej dwa procesory ARM.

Chociaż oficjalna premiera mobilnej, trójwymiarowej konsoli do gier Nintendo 3DS już dawno za nami, to jej specyfikacja techniczna wciąż pozostaje zagadką. Wydawało się, że urządzenie będzie opierać się na platformie Nvidia Tegra, jednak według najświeższych informacji serwisu IGN, jest to raczej mało prawdopodobne.

We wnętrzu 3DS mają bowiem znaleźć się dwa procesory ARM11 z taktowaniem 266 MHz, procesor graficzny taktowany zegarem 133 MHz, 4 MB dedykowanej pamięci Video RAM, 64 MB pamięci operacyjnej oraz 1,5 GB pamięci flash. Wygląda więc na to, że procesor graficzny DMP PICA200 3D, którego referencyjne taktowanie wynosi 200 MHz, został spowolniony przez Nintendo.

Mimo tego, ma zapewnić trójwymiarowa grafikę, wyświetlaną na 3,5-calowym ekranie o rozdzielczości 800 x 240 pikseli, z czego na jedno oko przypada 400 x 240 pikseli.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.