Strony z Flashem? Jest do tego telefon…

Motorola uruchamia kampanię promocyjną swojego nowego smartfona Droid 2, której głównym zadaniem ma być zdyskredytowanie iPhone'a za brak wsparcia dla Flasha.

Sarkastyczne nawiązanie do braku Flasha w telefonie Apple’a jest aż nadto widoczne w nowej reklamie Motoroli, która w ten sposób chce wypromować swój nowy, flagowy smartfon – Droid 2. Wszyscy internauci, którzy choć trochę interesują się IT (niekoniecznie samym Apple’em), chociaż raz musieli słyszeć słowa Steve’a Jobsa, opisującego swoje nowe gadżety – „There’s an app for that” („Jest do tego aplikacja”). W tym tonie, Motorola opisuje swój nowy smartfon, wytykając przy okazji Apple’owi, brak obsługi Flasha w nowym (i starym też) iPhone’ie. Oczywiście w samej reklamówce, urządzenie z Cupertino z nazwy nie zostało wymienione.

Więcej informacji na temat Motoroli Droid 2 znajdziesz tutaj. O iPhone’ie 4 przeczytasz natomiast tutaj.

Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.