Telewizja 3D: fajna, ale za droga

Wszystkie firmy, które brały udział w targach IFA chcą jednego: ewolucji 3D. I to na wczoraj. A my? Według badań Nielsena, jesteśmy zainteresowani, ale nie chcemy za to płacić.

Firma Nielsen wraz ze stowarzyszeniem Cable & Television Association for Marketing zbadały nasze (OK., amerykańskie, bo w tym kraju przeprowadzono badanie) upodobania dotyczące trójwymiarowej telewizji. Wyniki, choć wydają nam się nieco oczywiste, z pewnością nie zadowolą gigantów przemysłu elektronicznego.

Jak się okazuje, zainteresowanie na starcie jest olbrzymie do czasu, aż widz… nie zobaczy jak to działa w praktyce. Dodatkowo, użytkownikom nie podoba się konieczność noszenia męczących oczy okularów a także to, że na dobrą sprawę to jeszcze niewiele stacji nadaje w 3D.

Drodzy producenci, to czym nas przekonacie?

0
Źródło: Nielsen Wire
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.