iAd działa!

USA: Apple iAd radzi sobie znakomicie, odbiera rynek Google’owi i Microsoftowi

Usługa reklamowa Apple'a pod koniec roku ma kontrolować już 21 procent amerykańskiego rynku mobilnego Internetu. Czyli tyle, co Google, i trzykrotnie więcej od Microsoftu.

Według analiz i szacunków IDC, Google, Microsoft i Yahoo! dość gwałtownie tracą udziały na rynku amerykańskiej mobilnej reklamy na rzecz Apple’a. Według prognoz, Apple i Google będą kontrolowały 21 procent rynku. Oznacza to sześcioprocentowy spadek dla Google’a w porównaniu z zeszłorocznymi wynikami.

Microsoft również straci udział rynkowy o trzy procent w porównaniu do zeszłorocznego wyniku na poziomie dziesięciu procent. Yahoo! będzie musiało się zadowolić dziewięcioma procentami (w zeszłym roku należało do niego 12 procent). Na szarym końcu mamy Nokię, której udział spadnie z pięciu do dwóch procent.

0
Źródło: Businessweek
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.