Czy Elan Microelectronics zablokuje sprzedaż iPada w USA>

Acer: „tablety to chwilowa moda”

JT Wang, szef Acera, nie uważa tabletów za taką rewolucję, jak Steve Jobs. Dyrektor uważa, że to chwilowa moda i że ludzie z czasem wrócą do innych mobilnych urządzeń.

Zdaniem Wanga, moda na iPada i ogólna popularyzacja tego typu urządzeń to efekt tylko i wyłącznie znakomitej kampanii marketingowej i chęci posiadania czegoś nowego. Jego zdaniem, ludzie zachłyśnięci nowością, nie dostrzegają wad tego typu urządzeń, a wyłącznie zalety. Jak zauważa, większość osób do pracy dalej korzysta z tradycyjnych komputerów lub po prostu dokupuje stacje dokujące do tabletów z klawiaturą.

Argumenty Wanga brzmią nawet sensownie, ale pamiętać należy, że Acer nie jest zbyt dobry w szacowaniu potrzeb konsumentów, patrząc z perspektywy popularności tej firmy na rynku. Mimo niższych cen, Acer pozostaje w tyle za Apple’em jeśli chodzi o ilość sprzedawanych notebooków w USA. Firma też nie ma w swojej ofercie żadnego tabletu.

0
Źródło: PCLab.pl
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.