Gry we Flashu ze sprzętową akceleracją 3D (wideo)

Adobe w najbliższym czasie zaprezentuje API o nazwie Molehill, dzięki któremu programiści będą mogli pisać gry we Flashu wykorzystujące akcelerację 3D.

Molehill to zestaw API do obsługi procesora graficznemu, dzięki któremu programiści zyskają dostęp do funkcji zarezerwowanych dla innych języków programowania. Gry we Flashu będą obsługiwały różne metody przetwarzania tekstur, bufor Z, shadery a także wiele innych udogodnień. API ma zapewniać też pełną kompatybilność z posiadanym sprzętem, a w przypadku jej braku, przekieruje obliczenia na procesor komputera użytkownika, programista więc nie musi się tym przejmować.

Jak to będzie wyglądać? Zobaczcie sami:

Źródło: Neowin.net
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.