Microsoft dogryza firmie Sony: „My nie mamy korzyści we wciskaniu ci 3D”

Czy gry 3D to następna wielka rewolucja? Tak na pewno uważają wszyscy fani marki PlayStation. Jednak patrząc po statystykach sprzedażowych telewizorów 3D, większość z was ma je w nosie. Tak jak Microsoft.

Według badań DisplaySearch, telewizory 3D to wciąż towar przeznaczony dla entuzjastów, i to bogatych. Większość z was nie ma żadnej motywacji, by na takie urządzenie oszczędzać swoje ciężko zarobione pieniądze. To też jest głównym argumentem Microsoftu jeśli chodzi o brak gier 3D na konsolę Xbox 360

Tak czy inaczej, ludzie nie mają w domach telewizorów, które w satysfakcjonujący sposób generowałyby obraz 3D. A z biznesowego punktu widzenia, nie mam korzyści w namawianiu cię na kupno nowego telewizora. Niektóre inny firmy mają to w biznesplanie, ale ja nie

– mówi Phil Spencer z Microsoftu. Nietrudno się domyślić jakie inne firmy miał on na myśli, a konkretnie firmę. Sony, oprócz platformą PlayStation, zajmuje się również telewizorami.

Spencer jednak nie tylko dogryza konkurencji. Wyraził słowa uznania dla Nintendo. –

Podoba mi się 3DS, bo nie trzeba nosić do niego okularów

– stwierdził.

0
Źródło: Engadget
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.