Darth Vader reklamuje Galaxy S u japońskiego operatora DoCoMo

Galaxy S przeszedł na Ciemną Stronę Mocy

Japoński operator NTT DoCoMo wprowadza do swojej oferty smartfona Samsung Galaxy S. Twarzą kampanii marketingowej jest... Darth Vader. Czy potrzeba więcej dowodów, że Galaxy S to samo zło?

NTT DoCoMo postanowiło w dość oryginalny sposób reklamować nowy produkt w swojej ofercie – mianowicie Samsunga Galaxy S. Twarzą kampanii reklamowej jest sam Darth Vader, który pojawia się wszędzie tam, gdzie ktoś używa smartfona koreańskiego producenta. Przesłaniem filmu wydaje się Moc, która jest ze wszystkim użytkownikami Galaxy S Dla fanów Gwiezdnych Wojen może to być profanacja, a dla pozostałych? Cóż komentarze są dla was…

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.