Czyżby Japończycy nagle zniechęcili się do nowych technologii? Może to po prostu popieranie rodzimych produktów.

Kraj Kwitnącej Wiśni woli Move’a

Japonia wierna jest swojej ojczystej marce. Dowodzić tego może pierwszy dzień sprzedaży Kinecta w tym kraju.

Media Create – firma, która zbiera i analizuje dane dotyczące rynku cyfrowej rozrywki – opublikowała dane na temat sprzedaży Kinecta w Japonii. Okazało się, że podczas pierwszego dnia kontroler Microsoftu znalazł 26 000 nowych właścicieli. To przypuszczalnie tylko połowa wyników, jakie osiągnął Move w tym kraju, również podczas pierwszego dnia sprzedaży.

Klienci niechętnie kupowali też gry na tę platformę. Dance Masters był numerem 1 z liczbą 6000 wyprzedanych kopii.

Niechęć do nowych technologii? W Japonii to raczej niemożliwe.

Źródło: gamingeverything
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.