Kraj Kwitnącej Wiśni woli Move’a

Japonia wierna jest swojej ojczystej marce. Dowodzić tego może pierwszy dzień sprzedaży Kinecta w tym kraju.

Media Create – firma, która zbiera i analizuje dane dotyczące rynku cyfrowej rozrywki – opublikowała dane na temat sprzedaży Kinecta w Japonii. Okazało się, że podczas pierwszego dnia kontroler Microsoftu znalazł 26 000 nowych właścicieli. To przypuszczalnie tylko połowa wyników, jakie osiągnął Move w tym kraju, również podczas pierwszego dnia sprzedaży.

Klienci niechętnie kupowali też gry na tę platformę. Dance Masters był numerem 1 z liczbą 6000 wyprzedanych kopii.

Niechęć do nowych technologii? W Japonii to raczej niemożliwe.

Źródło: gamingeverything
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.