Facebook zmienia twarz i koncentruje się na tym, co istotne

Dosłownie przed chwilą Facebook uaktywnił nową wersję swojego portalu. Zmieniło się bardzo wiele, i to na tyle dużo, że nową wersje portalu trzeba aktywować.

Chcecie zobaczyć nowego Facebooka? Wystarczy odwiedzić tę witrynę by aktywować nową wersję portalu. Pamiętajcie jednak o jednym: kreator pokaże wam co się zmieniło i spyta, czy jesteśmy pewni chęci swojej przesiadki. Jeżeli to potwierdzimy, nie będzie odwrotu. Od teraz nie będzie można się już cofnąć do starej wersji portalu.

Nowy interfejs ma na celu, zdaniem władz Facebooka, podkreślić najważniejsze informacje w profilach. Eksponuje przyjaciół, z którymi masz większy kontakt, dzieli informacje o tobie na te istotne i te mniej istotne i stara się pomóc odnaleźć w gąszczu informacji. I chyba się to udało, aczkolwiek wkurza nas to, że niektóre operacje wymagają większej ilości kliknięć. Zrobiliśmy dla was kilka zrzutów ekranu, sprawdźcie sami. A jak wam się spodoba, kliknijcie w link z poprzedniego akapitu.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.