HIS Radeon HD 6950 2048MB GDDR5

Radeon HD 6950 jest obecnie ciekawym wyborem dla osób poszukujących wydajnej a zarazem stosunkowo taniej karty graficznej. Dzięki wysokiemu taktowaniu, dwóm BIOSom oraz dobrze rozwiązanemu systemowi chłodzenia stanowi alternatywę dla układów Nvidii.
  • Oceny
    • Łączna 63
    • Wyposażenie i dane techniczne 80
    • Chłodzenie 67
    • Wydajność 57
  • Kod producenta H695F2G2M
  • Gwarancja [miesiące] 24
  • Producent chipsetu AMD
  • Model chipsetu Radeon HD 6950
  • Liczba jednostek zunifikowanych 1408
  • Pamięć [MB] 2048
  • Wyjście HDMI tak
  • Częstotliwość taktowania rdzenia pod obciążeniem [MHz] 800
  • Częstotliwość taktowania rdzenia bez obciążenia [MHz] 250
  • Częstotliwość taktowania shaderów pod obciążeniem [MHz] nd.
  • Częstotliwość taktowania shaderów bez obciążenia [MHz] nd.
  • Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] 5000
  • Typ pamięci GDDR5
  • Szerokość interfejsu pamięci [bity] 256
  • Czas dostępu [ns] 0.25
  • Wyjścia
    • Wyjście HD - HDMI/mini HDMI/Display Port/mini Display Port 1/0/0/2
    • Wyjście TV (PAL) brak
  • Wyjścia D-Sub brak
  • Wyjścia DVI tak
  • Sterowniki użyte w testach 10,12
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Performance
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Extreme
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Performance
    • 3DMark Score 18827
    • GPU Score 18214
    • GPU Test 1 57
    • GPU Test 2 50
    • CPU Score 20939
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Extreme
    • 3DMark Score 9358
    • GPU Score 9094
    • GPU Test 1 31
    • GPU Test 2 23
    • CPU Score 20860
  • 3DMark06 (1.2.0)
    • 3DMark result 21927
    • SM2.0 Score 8360
    • HDR/SM3.0 Score 10860
    • CPU Score 5867
  • Far Cry 2 (DirectX 10) demo: Playback; all high
    • 1280x1024
      • noAA [FPS] 121.73
      • 4xAA [FPS] 107.02
      • 8xAA [FPS] 90.98
    • 1680x1050
      • noAA [FPS] 111.45
      • 4xAA [FPS] 94.63
      • 8xAA [FPS] 79.87
    • 1920x1200
      • noAA [FPS] 103.18
      • 4xAA [FPS] 85.15
      • 8xAA [FPS] 70.05
    • 2560x1600
      • noAA [FPS] 76.68
      • 4xAA [FPS] 62.85
      • 8xAA [FPS] 50.25
  • Crysis Warhead (DirectX 10) demo: ambush; mode: enthusiast
    • 1280x1024
      • AAx0 53.83
      • AAx4 48.24
      • AAx8 45.37
    • 1680x1050
      • AAx0 43.6
      • AAx4 39.45
      • AAx8 37.18
    • 1920x1200
      • AAx0 36.35
      • AAx4 32.84
      • AAx8 30.57
    • 2560x1600
      • AAx0 23.18
      • AAx4 20.83
      • AAx8 19.83
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 10) Ultra; DX10 profile + HDAO (Ultra version)
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 84
      • Night [FPS] 84
      • Rain [FPS] 88
      • Sun [FPS] 51
      • Average [FPS] 77
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 59
      • Night [FPS] 52
      • Rain [FPS] 55
      • Sun [FPS] 36
      • Average [FPS] 51
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 37
      • Night [FPS] 31
      • Rain [FPS] 33
      • Sun [FPS] 24
      • Average [FPS] 31
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 23
      • Night [FPS] 19
      • Rain [FPS] 20
      • Sun [FPS] 15
      • Average [FPS] 19
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 11) Ultra; DX11 profile + HDAO (Ultra version) + tessellation + contact hardening shadows
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 104
      • Night [FPS] 109
      • Rain [FPS] 116
      • Sun [FPS] 57
      • Average [FPS] 97
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 68
      • Night [FPS] 70
      • Rain [FPS] 74
      • Sun [FPS] 40
      • Average [FPS] 63
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 52
      • Night [FPS] 52
      • Rain [FPS] 57
      • Sun [FPS] 31
      • Average [FPS] 48
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 34
      • Night [FPS] 33
      • Rain [FPS] 36
      • Sun [FPS] 20
      • Average [FPS] 31
  • Resident Evil 5 (DirectX 10) DX10, Motion Blur on; Variable benchmark
    • 1280x1024
      • noAA noAF [FPS] 158.7
      • 4xAA 8xAF [FPS] 138.9
      • 8xAA 16xAF [FPS] 125.5
    • 1680x1050
      • noAA noAF [FPS] 135.8
      • 4xAA 8xAF [FPS] 115.8
      • 8xAA 16xAF [FPS] 102.0
    • 1920x1200
      • noAA noAF [FPS] 118.1
      • 4xAA 8xAF [FPS] 98.9
      • 8xAA 16xAF [FPS] 86.9
    • 2560x1600
      • noAA noAF [FPS] 82.0
      • 4xAA 8xAF [FPS] 66.8
      • 8xAA 16xAF [FPS] 57.4
  • Unigine 2.0 wbudowany test wydajności high; full screen; AAx8 AFx16
    • 1280x1024 noAA noAF
      • DX10 103.1
      • DX11 65.6
    • 1680x1050 AAx2 AFx8
      • DX10 65.0
      • DX11 44.4
    • 1920x1200 AAx4 AFx16
      • DX10 49.3
      • DX11 36.2
    • 2560x1600 AAx4 AFx16
      • DX10 31.6
      • DX11 25.2
  • DiRT2
    • 1280x1024
2
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.