„Nie pobieramy opłat za Froyo do Galaxy S!”

Samsung walczy ze złą opinią, jaka została wywołana opóźnieniami i niewygodą aktualizacji smartfona Galaxy S. Koncern dementuje też plotki o pobieraniu wysokich opłat od operatorów za aktualizacje.

Samsung nie jest zadowolony z opinii, jakie krążą po Internecie o Galaxy S. Smartfon ten, pod prawie każdym względem znakomity, ma jeden drobny problem: aktualizacje. Nie dość, że wykonywanie ich oficjalną metodą (poprzez aplikacje KIES) jest bardzo utrudnione, to na dodatek telefony od różnych operatorów a nawet z różnych partii produkcyjnych aktualizują się do różnych wersji Androida (niektóre wciąż „twierdzą”, że nie ma dla nich nowszej wersji Androida, niż 2.1). Użytkownik forum XDA wytłumaczył, że dzieje się tak m.in. dlatego, że Samsung pobiera wysokie opłaty za udostępnienie aktualizacji. Jak twierdzi sam zainteresowany, to bzdura.

– Nie. Samsung nie pobiera opłat za Froyo do Galaxy S. Przekażemy wkrótce więcej szczegółów na ten temat. Obiecujemy! – jak czytamy w krótkim oświadczeniu Samsung Mobile.

Źródło: Phone Scoop
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.