Samsung Galaxy Tab, czyli najpowazniejszy konkurent iPada w segmencie tabletów

16% Galaxy Tabów zwróconych. Zawiódł użytkowników?

Galaxy Tab nie podoba się użytkownikom

ITG Investment Research zbadało 6 000 sklepów w Stanach Zjednoczonych, które zajmowały się m.in. sprzedażą tabletu Galaxy Tab. Jak się okazuje, urządzenie było zwracane niezwykle często. W grudniu zwrócono 13 procent zakupionych urządzeń, w styczniu zaś… 16 procent. iPad, jego największy konkurent, ma dużo lepszy wynik: zwrócono raptem 2 procent tabletów.

Na razie jeszcze ciężko stwierdzić, czy chodzi tu o konstrukcję Samsunga, czy po prostu o system Android 2.2, który, zdaniem samego Google’a. nie jest przystosowany do tabletów.

Czytaj też: Ile tak naprawdę Samsung sprzedał Galaxy Tabów? I komu?

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News