16% Galaxy Tabów zwróconych. Zawiódł użytkowników?

Wpadki wizerunkowej Samsunga ciąg dalszy. Galaxy Tab nie tylko nie sprzedaje się tak dobrze, jak się spodziewano. Klienci też dość często zwracają zakupiony tablet sprzedawcom.

ITG Investment Research zbadało 6 000 sklepów w Stanach Zjednoczonych, które zajmowały się m.in. sprzedażą tabletu Galaxy Tab. Jak się okazuje, urządzenie było zwracane niezwykle często. W grudniu zwrócono 13 procent zakupionych urządzeń, w styczniu zaś… 16 procent. iPad, jego największy konkurent, ma dużo lepszy wynik: zwrócono raptem 2 procent tabletów.

Na razie jeszcze ciężko stwierdzić, czy chodzi tu o konstrukcję Samsunga, czy po prostu o system Android 2.2, który, zdaniem samego Google’a. nie jest przystosowany do tabletów.

Czytaj też: Ile tak naprawdę Samsung sprzedał Galaxy Tabów? I komu?

Źródło: Digital Daily
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.