Assassin's Creed

Assassin’s Creed: Brotherhood i DirectX 9

Podczas gdy najnowsze gry obsługują już biblioteki DirectX 11 i graficzne fajerwerki, Assassin's Creed będzie korzystał z dużo starszego DirectX 9. Czemu?

Bo jak tłumaczy ekipa Ubisoft Montreal nie ma takiej potrzeby. Podczas pracy nad poprzednią częścią testowano wprawdzie działanie na DirectX 10, ale efekty były podobno gorsze niż w przypadku starszych bibliotek.

Mimo to zespół Ubisoft zapewnia, że Assassin’s Creed: Brotherhood wykorzysta w pełni moce domowych pieców. Przesunięta o parę miesięcy premiera wersji komputerowej dała studiu czas na udoskonalenie silnika graficznego tak, aby mógł on obsłużyć najnowsze układy graficzne.

Jak wygląda to w praktyce zobaczymy już 11 marca.

0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.