HP TouchPad mierzy 13,7 mm grubości, zaś waży 725 gramów

Innowacyjne produkty HP zbyt późno trafiają na rynek, twierdzi… HP

Trendy

Dyrektor generalny HP przyznaje, że jednym z głównych problemów jego firmy jest redukcja czasu pomiędzy kolejnymi etapami cyklu życia produktu – projektowaniem, oficjalną zapowiedzią i dostępnością w sprzedaży. W rozmowie z the Wall Street Journal, Leo Apotheker wyznał, iż HP musi „odpalić silnik innowacyjności i wprowadzać swoje produkty na rynek znacznie szybciej”. Przypomnijmy, że ostatnie produkty, zaprezentowane przez HP – smartfon Pre 3 oraz tablet Touchpad. Obydwa mają pojawić się dopiero w okolicach tegorocznych wakacji, czyli wtedy, gdy konkurencja dawno już będzie liczyć zyski ze swoich nowych produktów.

Wyznania CEO HP nie są jednak jedynymi, jakie ostatnio mogliśmy przeczytać. Również dyrektor Nokii, Stephen Elop, swojego czasu przyznał, iż w jego firmie konieczne są zmiany. Czym się to skończyło, doskonale wiemy – partnerstwem z Microsoftem. A jaką przyszłość wróżycie firmie HP?

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News