Zotac GeForce GTX 560 Ti AMP! Edition 1024MB GDDR5

Wśród produktów firmy Zotac najciekawszą grupę stanowią te podkręcone z serii AMP!. Ostatnio rodzina ta powiększyła się o najnowszy układ Nvidii – GeForce GTX 560 Ti. Inżynierom udało się uzyskać wartości naprawdę imponujące, których na próżno szukać u konkurencji. Aby tego dokonać przebudowali
  • Oceny
    • Łączna 64
    • Wyposażenie i dane techniczne 90
    • Chłodzenie 63
    • Wydajność 59
  • Kod producenta ZT-50302-10M
  • Gwarancja [miesiące] 60
  • Producent chipsetu Nvidia
  • Model chipsetu GeForce GTX 560 Ti
  • Liczba jednostek zunifikowanych 384
  • Pamięć [MB] 1024
  • Wyjście HDMI brak
  • Częstotliwość taktowania rdzenia pod obciążeniem [MHz] 950
  • Częstotliwość taktowania rdzenia bez obciążenia [MHz] 405
  • Częstotliwość taktowania shaderów pod obciążeniem [MHz] 1900
  • Częstotliwość taktowania shaderów bez obciążenia [MHz] 405
  • Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] 4400
  • Typ pamięci GDDR5
  • Szerokość interfejsu pamięci [bity] 256
  • Czas dostępu [ns] 0.4
  • Wyjścia
    • Wyjście HD - HDMI/mini HDMI/Display Port/mini Display Port 0/1/0/0
    • Wyjście TV (PAL) brak
  • Wyjścia D-Sub brak
  • Wyjścia DVI tak
  • Sterowniki użyte w testach 266,66
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Performance
    • 3DMark Score 4777
    • Graphics score 4576
    • Physics Score 7086
    • Combined Score 4127
    • GraphicsTest1 21.04
    • GraphicsTest2 21.69
    • GraphicsTest3 27.73
    • GraphicsTest4 14.02
    • PhysicsTest 22.5
    • CombinedTest 19.2
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Extreme
    • 3DMark Score 1610
    • Graphics score 1452
    • Physics Score 7069
    • Combined Score 1797
    • GraphicsTest1 7.36
    • GraphicsTest2 7.58
    • GraphicsTest3 7.29
    • GraphicsTest4 4.38
    • PhysicsTest 22.44
    • CombinedTest 8.36
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Performance
    • 3DMark Score 20424
    • GPU Score 20326
    • GPU Test 1 61
    • GPU Test 2 58
    • CPU Score 20727
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Extreme
    • 3DMark Score 10756
    • GPU Score 10491
    • GPU Test 1 33
    • GPU Test 2 28
    • CPU Score 20669
  • 3DMark06 (1.2.0)
    • 3DMark result 22365
    • SM2.0 Score 8441
    • HDR/SM3.0 Score 11266
    • CPU Score 5877
  • Far Cry 2 (DirectX 10) demo: Playback; all high
    • 1280x1024
      • noAA [FPS] 138.92
      • 4xAA [FPS] 132.16
      • 8xAA [FPS] 117.63
    • 1680x1050
      • noAA [FPS] 130.88
      • 4xAA [FPS] 119.11
      • 8xAA [FPS] 101.41
    • 1920x1200
      • noAA [FPS] 121.53
      • 4xAA [FPS] 103.83
      • 8xAA [FPS] 86.55
    • 2560x1600
      • noAA [FPS] 89.08
      • 4xAA [FPS] 70.65
      • 8xAA [FPS] 57.13
  • Crysis Warhead (DirectX 10) demo: ambush; mode: enthusiast
    • 1280x1024
      • AAx0 59.57
      • AAx4 51.29
      • AAx8 50.39
    • 1680x1050
      • AAx0 47.74
      • AAx4 40.61
      • AAx8 40.1
    • 1920x1200
      • AAx0 39.25
      • AAx4 32.67
      • AAx8 32.37
    • 2560x1600
      • AAx0 23.63
      • AAx4 17.24
      • AAx8 16.91
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 10) Ultra; DX10 profile + HDAO (Ultra version)
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 105
      • Night [FPS] 99
      • Rain [FPS] 105
      • Sun [FPS] 54
      • Average [FPS] 91
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 46
      • Night [FPS] 45
      • Rain [FPS] 46
      • Sun [FPS] 30
      • Average [FPS] 42
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 21
      • Night [FPS] 20
      • Rain [FPS] 21
      • Sun [FPS] 16
      • Average [FPS] 20
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 12
      • Night [FPS] 12
      • Rain [FPS] 12
      • Sun [FPS] 9
      • Average [FPS] 11
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 11) Ultra; DX11 profile + HDAO (Ultra version) + tessellation + contact hardening shadows
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 110
      • Night [FPS] 119
      • Rain [FPS] 125
      • Sun [FPS] 73
      • Average [FPS] 107
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 69
      • Night [FPS] 72
      • Rain [FPS] 75
      • Sun [FPS] 48
      • Average [FPS] 66
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 50
      • Night [FPS] 52
      • Rain [FPS] 55
      • Sun [FPS] 35
      • Average [FPS] 48
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 28
      • Night [FPS] 29
      • Rain [FPS] 30
      • Sun [FPS] 19
      • Average [FPS] 27
  • Resident Evil 5 (DirectX 10) DX10, Motion Blur on; Variable benchmark
    • 1280x1024
      • noAA noAF [FPS] 182.9
      • 4xAA 8xAF [FPS] 165.6
      • 8xAA 16xAF [FPS] 147.4
    • 1680x1050
      • noAA noAF [FPS] 152.9
      • 4xAA 8xAF [FPS] 140.3
      • 8xAA 16xAF [FPS] 120.3
    • 1920x1200
      • noAA noAF [FPS] 128.0
      • 4xAA 8xAF [FPS] 114.1
      • 8xAA 16xAF [FPS] 100.2
    • 2560x1600
      • noAA noAF [FPS] 81.4
      • 4xAA 8xAF [FPS] 71.8
      • 8xAA 16xAF [FPS] 63.2
  • Unigine 2.0 wbudowany test wydajności high; full screen; AAx8 AFx16
    • 1280x1024 noAA noAF
      • DX10 118.0
      • DX11 72.6
    • 1680x1050 AAx2 AFx8
      • DX10 68.7
      • DX11 46.6
    • 1920x1200 AAx4 AFx16
      • DX10 46.4
      • DX11 33.5
    • 2560x1600 AAx4 AFx16
      • DX10 5.1
      • DX11 4.0
  • DiRT2
    • 1280x1024
10
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.