Android bardziej rentowny od iOS-a?

App Store, w teorii mający zapewnić więcej zysku od Marketu, nie cieszy się uznaniem wszystkich deweloperów. Spacetime Studios, które tworzy aplikacje na iOS-a i Androida, obserwuje większą aktywność użytkowników w sklepiku Google'a.

Spacetime Studios znane jest z bardzo dobrej gry MMO o nazwie Pocket Legends. I bardzo popularnej. Codziennie z Marketu pobierana jest 9 000 razy. Dla porównania, wersja dla iOS-a pobierana jest „tylko” 3 500 razy dziennie. Przekłada się do bezpośrednio na dochody z obu platform, zarówno z zakupu gry, jak i odsłon reklam. Co więcej, użytkownicy Androida dłużej grają w grę, przez co chętniej klikają w reklamy. –

Koncentrujemy nasze zainteresowanie na Androidzie

– komentuje dyrektor firmy, Gary Gattis. Przyznaje on jednak, że różnica może wynikać z tego, że na Markecie jest mniejsza konkurencja, niż na App Store.

Źródło: Computerworld
Close

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.