Apple iPad 2 - zarówno w czerni, jak i bieli

Prasa na iPada ma się coraz lepiej

Czy są na sali sceptycy, jeśli chodzi o wydawnictwa na tablety? Mamy dla was wieści: myliliście się. WSJ sprzedaje się bardzo dobrze. The Daily nieco gorzej.

The Daily i Wall Street Journal to jedne z pierwszych gazet z wersją dedykowaną iPadowi. Pierwsza z nich jest zaskakująco tania. Druga zaskakująco droga. I podejście tej drugiej, o dziwo, się sprawdza. Wall Street Journal w przeciągu ostatniego kwartału odnotował przyrost tabletowych czytelników o 400 procent. Ma ich obecnie 200 000. Nakład papierowego wydania to 1,6 miliona, więc wynik jest co najmniej dobry.

The Daily to z kolei gazeta wyłącznie tabletowa, nie ma swojego odpowiednika w druku. I niestety, nie wiedzie jej się już tak dobrze, jeśli chodzi o liczbę subskrybentów, aczkolwiek wydawca jest dobrej myśli. Biorąc pod uwagę, że to właśnie The Daily jest pionierem, to nie dziwimy się.

0
Źródło: CrunchGear

Ze względu na ciszę wyborczą premoderujemy wszystkie komentarze, które mogą pojawiać się z opóźnieniem. Uprzejmie prosimy o cierpliwość.

Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.