Polska gra “City of Secrets” hitem na App Store

Przygotowana przez gdańską firmę Aidem Media (ATM Grupa) “City of Secrets” swoją premierę na urządzeniach iPhone, iPod Touch, iPad oraz na komputerach Mac miała 23 marca 2011. Chwilę potem stała się hitem wśród amerykańskich graczy (USA ma obecnie około 70 proc. udział w światowym rynku sprzedaży gier). W rankingach sprzedaży gier przygodowych sklepu internetowego Apple’a, “City of Secrets” zajmuje obecnie wysokie miejsca: 2 – w przypadku sprzedaży na Mac, 3 – na iPada i 4 – na iPhone’a (wszystkie dane na dzień 5 kwietnia 2011). “City of Secrets” jest też w pierwszej dwudziestce wszystkich najlepiej sprzedający się gier w USA. Dla porównania inna popularna polska gra “Wiedźmin-Versus” (ang. nazwa “The Witcher Versus”) jest daleko poza pierwszą 200-tką. Również specjaliści Apple’a uznali “City of Secrets” za jedną z najciekawszych aplikacji mobilnych wydanych w ostatnim czasie i promują ją na pierwszej stronie iTunes i App Store.
Polska gra “City of Secrets” hitem na App Store

Ponadto znalazła się ona w pierwszych dziesiątkach sprzedaży gier przygodowych również w kilkunastu innych krajach na świecie (m.in. Australii i Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii, Grecji). Zebrała ponad sto pozytywnych recenzji na międzynarodowych portalach. Użytkownicy porównują ją do kultowej serii gier “Sam and Max”. Zbiera plusy za grafikę zoptymalizowaną do interfejsów dotykowych, grywalność, humor, scenariusz pełen zagadek, niespodzianek oraz nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Trójwymiarowa “City o Secrets” to historia o przygodach psa Reksia. Jest adresowana do dorosłych graczy, choć dzięki systemowi wskazówek, pozwala cieszyć się zabawą w wirtualnym świecie młodszym użytkownikom (powyżej 7 lat). Na początek maja 2011 Aidem Media zapowiada premierę gry na telefony z systemem Android oraz PC w wersji cyfrowej. W przygotowaniu jest też kolejna gra z serii – “City of Secrets 2”, której premiera pod koniec 2011 roku.

Więcej:gryrozrywka