Becker Active 43 Talk EU

Porozmawiaj ze mną mówi nawgacja, niestety musimy wykazać się znajomością języka obcego, bo polski jest (jeszcze) niedostępny. Eleganckie i intuicyjne urządzenie Beckera pomoże nam odnaleźć najlepszą drogę do celu.

Becker Active 43 Talk to nie tylko dobrze wyglądająca nawigacja. Jak sama nazwa tego modelu wskazuje można komunikować się z nią za pomocą głosu. Niestety język polski nie jest obsługiwany, a szkoda bo komfort użytkowania byłby znacznie większy. Miejmy nadzieje że producent szybko nadrobi ten brak. Możliwość podłączenia telefonu i stworzenia zestawu głośnomówiącego to kolejna okazja do pogadania za pośrednictwem tej nawigacji. Co najważniejsze, ten sposób rozmowy przez telefon komórkowy podczas jazdy nie jest karany mandatem. Ekran nie imponuje rozmiarami, ale przyciski są wystarczającej wielkości. Jak zwykle w produktach tej firmy możemy liczyć na przejrzysty interfejs. Ten model nie sprawi nam zawodu. Obsługa mapy jest intuicyjna i nie powinna sprawić większych kłopotów nawet początkującym.

Czas uruchomienia dość długi, nie warto za kierownicą zbytnio przyspieszać ale długi czas uruchomienia może irytować.

Czas uruchomienia dość długi, nie warto za kierownicą zbytnio przyspieszać ale długi czas uruchomienia może irytować.

Wygląd to także jedna z zalet tego sprzętu. Przede wszystkim wygląda elegancko i zarazem solidnie. Uchwyt mocujący do szyby ma wbudowane gniazdo miniUSB, podłączenie zasilania do uchwytu jest bardzo wygodne. Wychodząc z samochodu po prostu wypinamy ją i zabieramy ze sobą.

Analiza dużej ilości dróg nie trwa zbyt długo, najlepszy wynik na długiej trasie.

Analiza dużej ilości dróg nie trwa zbyt długo, najlepszy wynik na długiej trasie.

Becker Active 43 Talk został wyposażony w mapy całej Europy i można ją pochwalić na pewno za bogatą bazę punktów szczególnych (POI) zarówno w Polsce, jak i za naszą granicą. Bardzo dobry wynik uzyskuje mapa także w teście dokładności w mniejszych miejscowościach. Oprócz danych adresowych mapa prezentuje ukształtowanie terenu w 3D. To nie tylko dobrze wygląda, ale gdy jedziemy nocą może nas ustrzec np. od wyprzedzania przy podjeździe pod wzniesienie. Ponadto do zalet mapy możemy też zaliczyć coraz większą bazę opracowanych rzeczywistych widoków skrzyżowań i rozjazdów w asystencie pasa ruchu oraz możliwość przeliczenia trzech alternatywnych tras dojazdu do celu.

Na krótkiej trasie czas przeliczania równie dobry, nie ma powodów do narzekań.

Na krótkiej trasie czas przeliczania równie dobry, nie ma powodów do narzekań.

Podczas testów niestety od czasu do czasu pojawiały się niewielkie opóźnienia w działaniu mapy. Nie są to duże niedogodności, ale gdy się spieszymy mogą być irytujące. Podobnie czas uruchamiania urządzenia jest dość długi. Niemniej jednak całość sprawia jak najlepsze wrażenie i tylko szkoda że sporo kosztuje.

Robert Dutkiewicz

  • Oceny
    • Łączna 88
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.