MSI N480GTX Lightning 1536MB GDDR5

N480GTX Lightning to bardzo wydajny produkt stworzony z myślą o dalszym podkręcaniu. Jego PCB zostało całkowicie przebudowane, podobnie zresztą jak układ chłodzenia. Gdyby nie wysoka cena karta byłaby idealnym produktem.
  • Oceny
    • Łączna 68
    • Wyposażenie i dane techniczne 100
    • Chłodzenie 65
    • Wydajność 64
  • Kod producenta N480GTX Lightning
  • Gwarancja [miesiące] 36
  • Producent chipsetu Nvidia
  • Model chipsetu GeForce GTX 480
  • Liczba jednostek zunifikowanych 480
  • Pamięć [MB] 1536
  • Wyjście HDMI tak
  • Częstotliwość taktowania rdzenia pod obciążeniem [MHz] 750
  • Częstotliwość taktowania rdzenia bez obciążenia [MHz] 51
  • Częstotliwość taktowania shaderów pod obciążeniem [MHz] 1500
  • Częstotliwość taktowania shaderów bez obciążenia [MHz] 51
  • Częstotliwość taktowania pamięci [MHz] 4000
  • Typ pamięci GDDR5
  • Szerokość interfejsu pamięci [bity] 384
  • Czas dostępu [ns] 0.4
  • Wyjścia
    • Wyjście HD - HDMI/mini HDMI/Display Port/mini Display Port 1/0/1/0
    • Wyjście TV (PAL) brak
  • Wyjścia D-Sub brak
  • Wyjścia DVI tak
  • Sterowniki użyte w testach 260,99
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Performance
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark 11 (1.0.0.0) Extreme
    • 3DMark Score 0
    • Graphics score 0
    • Physics Score 0
    • Combined Score 0
    • GraphicsTest1 0.0
    • GraphicsTest2 0.0
    • GraphicsTest3 0.0
    • GraphicsTest4 0.0
    • PhysicsTest 0.0
    • CombinedTest 0.0
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Performance
    • 3DMark Score 20311
    • GPU Score 20175
    • GPU Test 1 62
    • GPU Test 2 56
    • CPU Score 20729
  • 3DMark Vantage (1.0.2) Extreme
    • 3DMark Score 10629
    • GPU Score 10363
    • GPU Test 1 32
    • GPU Test 2 28
    • CPU Score 20791
  • 3DMark06 (1.2.0)
    • 3DMark result 22619
    • SM2.0 Score 8418
    • HDR/SM3.0 Score 11563
    • CPU Score 5895
  • Far Cry 2 (DirectX 10) demo: Playback; all high
    • 1280x1024
      • noAA [FPS] 133.99
      • 4xAA [FPS] 124.52
      • 8xAA [FPS] 118.11
    • 1680x1050
      • noAA [FPS] 123.8
      • 4xAA [FPS] 115.95
      • 8xAA [FPS] 105.51
    • 1920x1200
      • noAA [FPS] 114.62
      • 4xAA [FPS] 105.12
      • 8xAA [FPS] 89.23
    • 2560x1600
      • noAA [FPS] 82.54
      • 4xAA [FPS] 71.71
      • 8xAA [FPS] 60.08
  • Crysis Warhead (DirectX 10) demo: ambush; mode: enthusiast
    • 1280x1024
      • AAx0 60.0
      • AAx4 53.99
      • AAx8 53.05
    • 1680x1050
      • AAx0 49.45
      • AAx4 43.79
      • AAx8 43.03
    • 1920x1200
      • AAx0 40.91
      • AAx4 35.72
      • AAx8 35.13
    • 2560x1600
      • AAx0 25.02
      • AAx4 21.92
      • AAx8 21.59
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 10) Ultra; DX10 profile + HDAO (Ultra version)
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 96
      • Night [FPS] 91
      • Rain [FPS] 96
      • Sun [FPS] 49
      • Average [FPS] 83
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 47
      • Night [FPS] 46
      • Rain [FPS] 47
      • Sun [FPS] 29
      • Average [FPS] 42
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 23
      • Night [FPS] 23
      • Rain [FPS] 23
      • Sun [FPS] 17
      • Average [FPS] 22
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 14
      • Night [FPS] 14
      • Rain [FPS] 14
      • Sun [FPS] 10
      • Average [FPS] 13
  • S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (DirectX 11) Ultra; DX11 profile + HDAO (Ultra version) + tessellation + contact hardening shadows
    • 1280x1024
      • Day [FPS] 122
      • Night [FPS] 130
      • Rain [FPS] 137
      • Sun [FPS] 82
      • Average [FPS] 118
    • 1680x1050
      • Day [FPS] 78
      • Night [FPS] 83
      • Rain [FPS] 86
      • Sun [FPS] 55
      • Average [FPS] 76
    • 1920x1200
      • Day [FPS] 57
      • Night [FPS] 61
      • Rain [FPS] 64
      • Sun [FPS] 41
      • Average [FPS] 56
    • 2560x1600
      • Day [FPS] 36
      • Night [FPS] 38
      • Rain [FPS] 40
      • Sun [FPS] 26
      • Average [FPS] 35
  • Resident Evil 5 (DirectX 10) DX10, Motion Blur on; Variable benchmark
    • 1280x1024
      • noAA noAF [FPS] 187.3
      • 4xAA 8xAF [FPS] 169.9
      • 8xAA 16xAF [FPS] 154.3
    • 1680x1050
      • noAA noAF [FPS] 161.2
      • 4xAA 8xAF [FPS] 146.4
      • 8xAA 16xAF [FPS] 129.3
    • 1920x1200
      • noAA noAF [FPS] 140.2
      • 4xAA 8xAF [FPS] 126.6
      • 8xAA 16xAF [FPS] 109.9
    • 2560x1600
      • noAA noAF [FPS] 95.7
      • 4xAA 8xAF [FPS] 81.8
      • 8xAA 16xAF [FPS] 70.7
  • Unigine 2.0 wbudowany test wydajności high; full screen; AAx8 AFx16
    • 1280x1024 noAA noAF
      • DX10 117.9
      • DX11 82.4
    • 1680x1050 AAx2 AFx8
      • DX10 67.9
      • DX11 50.3
    • 1920x1200 AAx4 AFx16
      • DX10 47.7
      • DX11 36.9
    • 2560x1600 AAx4 AFx16
      • DX10 29.1
      • DX11 24.2
  • DiRT2
    • 1280x1024
0
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.