Wiedźmin 2 i kalendarz tylko dla dorosłych

Wydawca drugiego Wiedźmina powoli szykuje swoją machinę marketingową. Redakcja CD-ACTION ONLINE zwróciła uwagę na tą przygotowywaną na rosyjski rynek. Jest... odważna.

Wiedźmin 2 wyraźnie od lat osiemnastu...

Wiedźmin 2 wyraźnie od lat osiemnastu…

Wiedźmin 2 jest bardzo solidnie promowany. Znalazł się już na okładce polskiego Playboy’a, a w rozrywkowych mediach grę będzie promował zespół Riverside. A w Rosji? Trwa sesja zdjęciowa do kalendarza, który będzie promował grę. Sesja, co najmniej, odważna i z pewnością wzbudzi dyskusję wokół gry. Chcielibyście coś takiego również i na polskim rynku?

0
Źródło: CD-ACTION ONLINE
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.