Codemasters: z konsol obecnej generacji już niewiele da się wycisnąć

Deweloperzy Codemasters odpowiedzialni za tworzenie Bodycount oraz F1 2011 stwierdzili, że konsole obecnej generacji (PS3 i Xbox 360) są już na skraju swoich możliwości.

Po tylu latach, producenci gier poznali już doskonale architekturę i swoje silniki graficzne mają doskonale zoptymalizowane pod te urządzenia. Przykładem, jaki podają twórcy, jest doskonale prezentujący się DiRT 3 oraz Bodycount z zaimplementowanym zaawansowanym systemem zniszczeń.

Czy to oznacza, że gry na obecne konsole nie mogą już wyglądać lepiej? Mamy wrażenie, że jeszcze Uncharted 3 wykona malutki kroczek naprzód. Produkcje na peceta już dawno prześcignęły konsole, jednak nadal w konsolowe wersje multiplatformowych produkcji można grać bez wykrzywiania twarzy.

2
Źródło: Gambler
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.