Kobiety nie umieją wykorzystywać mediów społecznościowych

Badania LinkedIna twierdzą, że na Web 2.0 korzystają, pod kątem kariery, przede wszystkim faceci.

Zamieniamy się rolami?

Zamieniamy się rolami?

Badania LinkedIna jednaj temu przeczą. Faceci to główna siła w mediach społecznościowych, aczkolwiek w niektórych branżach, takich jak hodowlanych czy tytoniowej, niewiasty są wciąż silne. Jednak kobiety, mimo iż bardziej aktywne, nie wykorzystują tak skutecznie mediów społecznościowych do rozwoju swojej kariery, co mężczyźni. Kobiety chcą zwyczajnie pozostać w kontakcie z przyjaciółmi, zaś mężczyźni korzystają z witryn takich, jak LinkedIn, bardziej narzędziowo.

A czy wy potraficie opisać, z własnego doświadczenia, jak nawiązywanie kontaktów przez media społecznościowe pozwoliło wam rozwinąć swoją karierę?

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News