Polacy bardziej ufają Internetowi, niż Kościołowi!

Mimo że poziom zaufania Polaków do Internetu systematycznie spada (w roku 2010 wynosił 72%), to utrzymuje się on wciąż na bardzo wysokim poziomie 60 procent. Oprócz Polski, w Europie jeszcze Czesi, Węgrzy, Rumuni i Holendrzy ufają internetowi na podobnie wysokim poziomie. Średnia europejska wynosi 48%. Zaufanie do Internetu wśród polskich respondentów deklarują głównie single. W Polsce popularność tej instytucji jest większa niż banków, Unii Europejskiej, a nawet Kościoła! Najmniejsze zaufanie do internetu wśród Europejczyków wykazują Niemcy.
Polacy bardziej ufają Internetowi, niż Kościołowi!
Bardziej ufamy Internetowi, niż Kościołowi. Zaskoczeni?

Bardziej ufamy Internetowi, niż Kościołowi. Zaskoczeni?

European Trusted Brandsto jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przezReader’s Digest. Badanie realizowano metodą kwestionariuszaon-linelub ankiety pocztowej w okresie sierpień – październik 2010 r. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznikaReader’s Digest.