Polacy bardziej ufają Internetowi, niż Kościołowi!

W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands zbadano zaufanie Europejczyków do instytucji. Polacy na drugim miejscu, tuż po małżeństwie, ufają internetowi – aż 60% rodaków wierzy w treści zamieszane w sieci.
Bardziej ufamy Internetowi, niż Kościołowi. Zaskoczeni?

Bardziej ufamy Internetowi, niż Kościołowi. Zaskoczeni?

Mimo że poziom zaufania Polaków do Internetu systematycznie spada (w roku 2010 wynosił 72%), to utrzymuje się on wciąż na bardzo wysokim poziomie 60 procent. Oprócz Polski, w Europie jeszcze Czesi, Węgrzy, Rumuni i Holendrzy ufają internetowi na podobnie wysokim poziomie. Średnia europejska wynosi 48%. Zaufanie do Internetu wśród polskich respondentów deklarują głównie single. W Polsce popularność tej instytucji jest większa niż banków, Unii Europejskiej, a nawet Kościoła! Najmniejsze zaufanie do internetu wśród Europejczyków wykazują Niemcy.

European Trusted Brandsto jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przezReader’s Digest. Badanie realizowano metodą kwestionariuszaon-linelub ankiety pocztowej w okresie sierpień – październik 2010 r. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznikaReader’s Digest.

0
Źródło: Reader's Digest
Zamknij

Choć staramy się je ograniczać, wykorzystujemy mechanizmy takie jak ciasteczka, które pozwalają naszym partnerom na śledzenie Twojego zachowania w sieci. Dowiedz się więcej.