Gadu-gadu i Allegro łączą siły

Powstanie nowy duży gracz na rynku reklamy internetowej

Gadu-gadu i Allegro łączą siły

Gadu-gadu i Allegro łączą siły

Celem nowego biura reklamy jest zapewnienie reklamodawcom dotarcia do milionów polskich internautów w innowacyjny i efektywny sposób. Ścisła współpraca GG Network i Grupy Allegro otworzy nowe możliwości dla rynku, zaś pierwsze korzyści ze współpracy pojawią się w kategoriach tematycznych motoryzacja i finanse. Powstać ma nowy, duży gracz na rynku reklamy internetowej, ustępujący zasięgiem wyłącznie Grupie Google.

Szefem nowego, zintegrowanego zespołu zostanie Jacek Makowski, który współtworzył i przez wiele lat zarządzał biurem reklamy Grupy Onet.pl, a ostatnio w Axel Springer Polska. Od marca 2011 roku pełni on funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej IAB Polska.

Obydwie spółki – Allegro i Gadu-Gadu – należą do Naspers Ltd., światowego koncernu działającego w sektorach mediów, Internetu i rozrywki on-line.