Stworzył kampanię reklamową na swój temat, chce dostać pracę w Google

Jak udowodnić, że nadajesz się do działu marketingu w znanej firmie? To proste: trzeba się dobrze sprzedać!

Matthew Epstein

Matthew Epstein

Epstein uruchomił swoją witrynę raptem kilka dni temu, a już stał się internetową gwiazdą. Jak twierdzi sam zainteresowany, to dopiero początek jego kampanii na rzecz samego siebie. Zapowiada kolejne akcje PR-owe i marketingowe i, jak twierdzi, nie może się doczekać, aż Google je zobaczy.

Jak sam twierdzi, nie chodzi tylko o samą posadę, ale udowodnienie samemu sobie, że zna się na marketingu i że potrafi rozwiązywać skomplikowane zagadnienia z entuzjazmem i pasją.

Google poinformowało Epsteina, że musi zgłosić się tak, jak wszyscy inni, do działu rekrutacyjnego, co Epsteinowi, jak stwierdził, odpowiada. Jak myślicie, wezmą go?

Chcesz być na bieżąco z CHIP? Obserwuj nas w Google News